Xonia a avut cea mai difuzata piesa in anul 2010, “My Beautiful
One”, conform Media Forest, iar acum lanseaza “Take my breath
away” si marcheaza o noua etapa in cariera artistica, fiind primul
single semnat la casa de discuri Red Clover Media. Astfel, Red Clover Media
isi mareste portofoliul de artisti tineri si talentati care promit sa se
impuna pe piata muzicala.
Odata cu acest single,
Xonia si-a schimbat usor imaginea si a realizat o sedinta foto cu un aer
romantic. Locatia aleasa pentru aceasta sedinta foto, apartamentul
prezidential al hotelului Pullman ce confera eleganta si reflecta o
intoarcere in perioada romantica, perioada in care povestile de dragoste se
traiau cu o intensitate ce iti taia
respiratia.
Sesiunea foto a fost facuta de
Creathieves si au incercat sa transmita cat mai bine mesajul melodiei, sa
fie ravasitoare, senzuale si sa-ti taie respiratia. Pentru o transpunere
cat mai reala a versurilor in imagini, coperta single-ului “Take my
breath away” este animata. Astfel, Xonia este prima artista din
Romania cu o coperta cinemagraph realizata de Alin
Surdu.
"Ca artist simt ca imaginea mea a
evoluat, ceea ce vreau sa arat si sa exprim prin aceste fotografii, iar
single-ul “Take my breath away” reprezinta maturizarea mea
muzicala. In ultimul an au avut loc o multime de schimbari in viata mea si
sper din tot sufletul ca noua imagine si noul sound sa fie acceptate de
ascultatorii mei care m-au sustinut pana
acum.
In acesta an vreau sa ma cunoasteti
mai bine si sa impartasesc cu voi ceea ce iubesc sa fac: sa cant, sa fiu pe
scena, sa compun si… sa va iau respiratia!” a declarat
Xonia.
Melodia “Take my breath away”
este produsa de F.Charm, Xonia a scris versurile, iar linia melodica au
compus-o impreuna. La inceputul anului F.Charm a lansat single-ul
“Alma del alma”, un featuring cu Xonia. Cei doi colaboreaza
foarte bine pe partea de productie muzicala, ei lucrand impreuna la mai
multe piese, printre care se afla si piesa "Rollin’"
cu care Miss Mary a participat la Selectia Nationala pentru
Eurovision.
Sursa: Red Clover Media - 14 Aprilie, 2012