DJ Optick si Guess Who, ambasadori PUMA Social | Versuri.ro
DJ Optick si Guess Who, ambasadori PUMA Social | Versuri.ro
spacer
spacer
spacer

  Versuri.ro >> Ştiri >> DJ Optick si Guess Who, ambasadori PUMA Social

DJ Optick si Guess Who, ambasadori PUMA Social


DJ Optick si Guess Who, ambasadori PUMA Social

Da, PUMA a dat startul! A început căutarea Echipei Naţionale de Atleţi After-Hours!

PUMA Social este o competitie internationala, in cadrul careia fiecare tara recruteaza si premiaza Atletii After Hours - campionii jocurilor pana la primele ore ale diminetii, cei care exceleaza la Darts, Ping Pong, Bowling, Foosball sau Biliard. Până pe 30 iunie, puteţi posta pe PUMA Facebook filme cu demonstratii de virtuozitate la unul dintre cele cinci sporturi after-hours.

Daca esti creativ si talentat la unul din aceste sporturi, te chemam sa ne arati skill-urile si maiestria, printr-un clip pe care il va vedea o tara intreaga si care-ti poate aduce premii si glorie, ba chiar si fanclub. Daca ai inteles pana acum ca victoria nu vine intotdeauna sub forma unui trofeu si ca a face rost de un numar de telefon este la fel de important, sau daca esti genul de atlet care dimineata alearga dupa taxiul care sa-l duca acasa, in locul joggingului de la rasarit, atunci esti omul nostru!

Pentru ca Puma nu este numai pentru sportivii profesionisti si pentru suporterii de cartier ai fotbalistilor, ci este şi pentru sportivii party-urilor prea lungi din weekend.

Si tocmai de aceea, s-a înfiintat PUMA SOCIAL CLUB, pentru toti cei cărora le place mirosul chill al victoriei şi pentru cei care îndură în lumina psihedelica a neonelor, agonia înfrângerii la agaţat . Da, lumina neoanelor, pentru ca ea este farul calauzitor al Atletilor After-Hours si din ea PUMA a facut un element distinctiv al campaniei PUMA Social : logo neon, scris neon, neon ce vreti voi, neon pentru un studiu mai aprofundat al loviturilor cu manta, al mesajelor de pe tricourile albe si al STRIKE-urilor neasteptate.

Ce trebuie sa faci

In primul rand trebuie sa ai minim 18 ani. Dupa care:

1. Pune pe cineva sa te filmeze si arata-ne ca esti foarte creativ la unul din sporturile competitiei, ca ai abilitati in domeniu sau, cel mai bine, demonstreaza-ne ambele, ca sa-ti cresti sansele de castig.

2. Inscrie clipul in competitie pe pagina de Facebook PUMA, //www.facebook.com/Puma?ref=ts#!/Puma?sk=app_193653763999726 (Get Selected, apoi alege sportul corespunzator prezent in videoclipul pe care vrei sa-l inscrii si selecteaza Romania ca tara de inscriere). Inscrierea clipului trebuie facuta de persoana care apare in clip. Doi sau mai multi concurenti pot incarca acelasi videoclip, daca apar mai multi jucatori in acel clip. Utilizatorii pot incarca mai multe videoclipuri cu ei practicand acelasi sport sau sporturi diferite.

3. Pune prietenii sa te voteze, ca sa intri in cursa finalistilor.

Cele mai tari cinci filmuleţe din fiecare sport vor fi alese în urma votării publice - un nou motiv să ne cinstim prietenii! Asadar, in finală, vom avem 25 de clipuri, what’s next?

 Pai urmeaza alegerea celor cinci câştigători, câte unul pentru fiecare sport.

Aici intervine juriul, format din ambasadorii PUMA : Guess Who, Cristina Chipurici, DJ Optick, DJ Olix si Adina Militaru (PUMA România), juriu care va decide cei cinci atleţi din Echipa Naţională. Filmuletele se vor juriza in functie de 3 criterii: nivelul abilitatilor, personalitatea atletului si creativitatea lui

La fel ca orice sportiv de performanţă, cei cinci finalişti vor primi un contract de sponsorizare pe un an, constand în produse PUMA în valoare de 1500 de euro:

  • o super bicicletă PUMA, cu care să te bicicleşti, desigur.
  • un card PUMA de discount 50%, valabil un an, cu care să-ţi bucuri toţi prietenii de suferinţă, că doar nu ai făcut sport singur în atâtea seri, nu?!
  • 1000 de Euro cash: pentru taxiuri, restaurante non-stop, shaomerii de unde să-ţi faci plinul, şi alte vicii mărunte de care ai nevoie ca atlet de after.
  • 10 truse de supravieţuire, menite a te camufla atunci când nu vrei să se vadă că ai mai pierdut o noapte. Ia fiţi atenţi cum sună asta: un tricou, parfum, antiperspirant, şosete, lenjerie, pastă şi periuţă de dinţi, o lamă de ras şi nişte spumă, gumă de mestecat, picături pentru roşeaţa ochilor, o cartelă telefonică de trei euro (pentru orice eventualitate ..), şi un gel de păr pentru aerul proaspat, evident . Cu zece astfel de truse esti acoperit în cele mai răsunătoare ieşiri de peste an! :-)

Mai mult decat atat, ai sansa de a aparea in vizualul de campanie a urmatoarei etape PUMA Social! Asta da faima!

Cat dureaza competitia

Competitia Nationala incepe pe 12 Mai si se termina pe 30 Iunie 2011. (Competitia a luat startul in Aprilie impreuna cu comunitatea IQads, participantii ramanand si in marea competitie nationala). Anuntarea castigatorilor se va face pe 1 Iulie 2011.

Recomandari pentru inscrierea in competitie

Sigur ai cam inteles despre ce este vorba, dar iti mai facem 4 recomandari:

- Fii original. Vrem sa te vedem pe tine si skill-urile tale, nu idei facute deja de altii. Inspira-te din exemplele de inscrieri, dar nu le copia. Poti transmite o atmosfera similara, dar nu exact aceleasi trick-uri. Daca nu esti foarte talentat, arata-ne ca esti foarte creativ. Sau invers. Sau fii ambele.

- Nu face un clip prea lung. Fii cat mai rapid si alert. Doar de asta te numesti "atlet social".

- Daca nu stii ce locatie sa alegi, noi iti sugeram Oxygen Club, in Sun Plaza Mall: acolo poti practica oricare din sporturile din competitie (darts, ping pong, bowling, foosball sau biliard), ai branding PUMA Social si un playground misto.

- Fii sigur ca inscrii un clip cu tine. Videoclipul trebuie sa te prezinte pe tine - orice clip in care cel care a incarcat videoclipul pe site nu este acelasi cu persoana din videoclip nu este eligibil pentru intrarea in competitie. Daca te-a filmat altcineva, ia clipul de la el si inscrie-l tu. Doi sau mai multi concurenti pot incarca acelasi videoclip daca apar mai multi jucatori in acel clip.

Votantii pot folosi un singur username pe Facebook pentru a acorda ratinguri videoclipurilor inscrise in concurs si profilurile nu au voie sa fie create cu scopul punctual de a aduna voturi aditionale. Utilizatorii suspectati ca aduna voturi pe forumuri de competitie sau prin terte parti vor fi descalificati fara o notificare prealabila. Promoterul isi rezerva dreptul de a descalifica voturile daca are motive rezonabile de a suspecta ca s-a votat in mod fraudulos sau in cazul in care considera ca a avut loc o incercare deliberata de a manipula rezultatele. Ne rezervam dreptul de a anula, suspenda sau modifica votarea oricand.

Toate inscrierile trebuie sa se supuna conditiilor de securitate de pe Facebook, conditii care pot fi gasite in Declaratia Drepturilor si Responsabilitatilor Facebook. Postandu-ti videoclipul pe Facebook, ii acorzi companiei PUMA drepturile detaliate in Declaratia Drepturilor si Responsabilitatilor care poate fi gasita la //www.facebook.com/home.php?#!/terms.php?ref=pf.

Good luck! See a in the final!

Sursa: Advertorial PUMA - 9 Mai, 2011





Share pentru a distribui şi prietenilor tăi! Îţi mulţumim! :-)



 Caută    cu Google direct

Custom Search

 Traducere automată



Autentificare
Close 


  spacer
Versiunea mobilă | RSS | Arhivă stiri | Arhivă cereri | Parteneri media | Resurse | Condiții de utilizare | Politica de confidentialitate | Contact
 

  Prima pagină | Ştiri | Evenimente | Cere versuri | Trimite versuri noi
#   a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   x   y   z